1402-06-18 10:31
459
0
86386
کاروان شیعه و سنی در میقات‌الرضا(ع) آماده خدمت شدند؛

شوق خدمت خادمیاران رضوی مینودشت به زائران ثامن‌الحجج(ع)

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت از اعزام خادمیاران رضوی در قالب کاروان میقات‌الرضا(ع) در ۱۰ کیلومتری چناران استان خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش گلستان ما، جعفر ذوبی‌سرابی در خصوص خدمت‌رسانی خادمیاران به زائران رضوی اظهار کرد: موکب‌های خدمت به نیابت از اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان و بقاع متبرکه به اتفاق خادمین تا ۲۳ شهریور در ۱۰ کیلومتری شهرستان چناران روستای سرک به صورت ثابت و سیار پذیرای زائرین پیاده امام رئوف خواهد بود.

وی افزود: این کاروان برای خدمات‌دهی به زائرین پیاده؛ سلطان خراسان علی بن موسی‎الرضا(ع) مستقر شده است.

ذوبی‌سرابی خاطر نشان کرد: هر ساله سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام منتهی به ماه صفر و رحلت پیامبر عظیم الشان، کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین امام رئوف علی بن موسی‌الرضا(ع) در قالب برنامه کاروان میقات‌الرضا(ع) موکب‌هایی در مسیر زائرین پیاده امام رضا(ع) دایر می‌کند.  

وی با اشاره به اینکه خادمین این موکب ترکیبی از برادران اهل سنت و شیعه هستند، بیان کرد: این موکب از قسمت‌های ایستگاه پذیرایی، ایستگاه صلواتی، ایستگاه فرهنگی و کودک، ایستگاه سلامت و توزیع دارو، ایستگاه واکس و آب‌پاشی به سمت زائرین جهت خنک کردن زائرین را داراست.

به گفته ذوبی‌سرابی؛ در این موکب روزانه تعداد ۶۰۰ پرس غذای گرم، صبحانه گرم، نان صلواتی، آب معدنی، شربت و چای، خرما، نبات و اقلام فرهنگی توزیع می‌شود.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.